ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΑΞΙΑ ΑΓΓΟΥΡΙΟΥ

Η προέλευση του είναι από την Ινδία όπου το καλλιεργούσαν πριν από 3.000 χρόνια. Επίσης ήταν γνωστό και στην Αρχαία Ελλάδα αλλά και στους Ρωμαίους. Στη συνέχεια διαδόθηκε και στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Θρεπτική αξία

Το αγγούρι είναι πλούσιο σε βιταμίνες C, B1, B2, ιχνοστοιχεία, σάκχαρα, ενώ στη φλούδα του υπάρχει και βιταμίνη Α η οποία ευνοεί ιδιαίτερα το δέρμα. Το αγγούρι ως τρόφιμο δρα κατά των ρευματισμών και των αρθριτικών πόνων και κατά της υπέρτασης. Είναι διουρητικό και πολύ δροσιστικό.

Δράση στην επιδερμίδα

Καταπραϋντικό – Αντιφλογιστικό στον πυρετό των παιδιών
– Αναζωογονητικό – Τονωτικό – Αντιοξειδωτικό – Μαλακτικό – Ενυδατικό Επουλωτικό

Το αγγούρι μετατρέπεται με απλές συνταγές σε ένα πολύτιμο φυσικό καλλυντικό

 

Για να πάρετε τον χυμό του αγγουριού (αν δεν έχετε αποχυμωτή) βάλτε το τριμμένο αγγούρι σε ένα κομμάτι από τούλι ή τουλουπάνι. Τυλίξτε καλά το αγγούρι μέσα στο τούλι και στύψτε το με τα χέρια σας πάνω σε μια καθαρή λεκάνη ώστε να πάρετε το χυμό του.

Αναζωογόνηση στα κουρασμένα βλέφαρα: Φρεσκοκομμένες, παγωμένες φέτες αγγουριού πάνω στα κουρασμένα βλέφαρα για 10 λεπτά καταπραΰνουν και ξεκουράζουν το βλέμμα.

Tip! διαλέγετε βιολογικά αγγούρια ή, αν είναι συμβατικά, να τα πλένετε πάντα πολύ καλά με ζεστό νερό.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: