ΤΟ ΚΡΑΣΙ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ!!

 

greek-wine

 

Το κρασί παράγεται από το σταφύλι στο οποίο οφείλει την ευεγερτικές του ιδιότητες.

Πλούσιο σε βιταμίνες C,  A και τη B, σε μέταλλα όπως ασβέστιο, φώσφορο, κάλιο, σίδηρο, σε φυτικές ίνες αλλά και πολυφαινόλες όπου φαίνεται να οφείλονται όλα τα πλεονεκτήματα του. Οι πολυφαινόλες του κρασιού αλλά κυρίως η ρεσβιτόλη εμφανίζουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες.

Οι μελέτες έχουν δείξει ότι τα περισσότερα οφέλη έχει το κόκκινο κρασί για την υγεία μας. Ωστόσο στην πραγματικότητα πολλοί ερευνητές κοιτάζουν τις επιδράσεις του κόκκινου κρασιού, το οποίο περιλαμβάνεται σε μια μεσογειακή διατροφή.

Οι ειδικοί βέβαια επισημαίνουν ότι σε κάθε περίπτωση το  κρασί θα πρέπει να καταναλώνεται με μέτρο στο πλαίσιο μιας υγιεινής διατροφής. Ένα ποτήρι την ημέρα είναι αρκετό για να πάρετε τα οφέλη του κρασιού. Μην ξεχνάτε ότι αν  το παρακάνετε, κινδυνεύετε πάρετε πολλές θερμίδες αλλα και να έχετε τα εντελώς αντίθετα αποτελέσματα στην υγεια σας!!!

Το κόκκινο κρασί περιέχει κι ένα άλλο συστατικό το οποίο φαίνεται να έχει θετική επίδραση στην καλή χορηστερόλη και θα μπορούσε να κρατήσει τις αρτηρίες σας υγιείς για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα!!!

 

Fresh_Grape

Το κόκκινο κρασί βοηθά:

  1. Πρόληψη καρδιαγγειακών νοσημάτων
  2. Αντιθρομβωτική δράση
  3. Αντιφλεγμονώδη δράση

  4. Αντιμικροβιακή δραστικότητα
  5. Δράση κατά της γήρανσης

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: